850 000 лева ще бъдат изразходвани за реклама на Пловдив като туристическа и бизнес дестинация. Тези пари отиват в бюджета на общината за 2015 година.
Предложението бе внесено от заместник-кмета Розалин Петков и бе прието с 27 гласа „за“, 15 „против“ и 5 „въздържали се“.
Според него администрацията подкрепя развитието на културно-историческия туризъм и налага Пловдив като основна дестинация в страната, а туристическият бизнес бележи устойчив растеж.
Сред мотивите за предложението е необходимостта от провеждането на системна маркетингова и комуникационна кампания за популяризирането на възможностите на Пловдив и региона. През последните две години са инвестирани по 100 000 лева за реклама.
Слави Георгиев от НФСБ опонира с мотива, че липсват стратегия и обосновка за това как ще бъде разпределена сумата. Съветниците от БСП също бяха против да бъдат харчени толкова много пари за реклама. Не бе прието искането на Владимир Кисьов от „Обединение за Пловдив“ точката да се отложи за следващото заседание, тъй като няма план за изразходване на средствата. В крайна сметка предложението на Розалин Петков бе прието.