Варненецът Антон Дойнов спечели лек автомобил „Шкода Ситигоу Амбишън“ от посещението си на Международния технически панаир в Пловдив. Той бе сред близо 25-те хиляди участници в анкетното проучване, което събра информация за нагласите на посетителите. Попълнената от Дойнов анкетна карта бе изтеглена в присъствието на нотариус Светлана Йорданова. За първи път идвам на изложението, търсех мотор, а получих кола, каза 42-годишният собственик на новия автомобил, осигурен от Международен панаир Пловдив.
Така завърши 70-ото юбилейно издание на най-авторитетния делови форум за инвестиционни стоки и технологии в Югоизточна Европа. Посетителите от страната и чужбина видяха експозициите на фирми от 37 държави и много атракции, а участниците отчитат успешни сделки.
Сключихме доста договори, чието изпълнение предстои, похвали се изложителят с най-малък щанд – фирма „Алфа груп 1“, която представи нови за нашия пазар апарати за пречистване и алкализиране на вода. Тя вече е ангажирала щанд за Международната изложба „Медикус, Денто, Галения“, започваща на 22 октомври 2014 година.
Големи компании се включиха в Есенния панаир не само с иновативни продукти, но и с атракции за гостите. Състезание със строителни машини смая публиката. Над десет майстори, между които и Ясен Велчев от група „Те“, показаха виртуозно управление на багер, с който хващаха топки и стреляха по баскетболен кош, пукаха балони и пълнеха чаши с вода.
Първото издание на Case родео ознаменува успешното участие на „Тайтън машинери“, която предлагаше строителна техника. На повечето експонати беше сложен надпис „Продадено“.
Непрестанен поток от клиенти посрещаха и в "Зет и Ем Прайвит Ко", официален дилър на HITACHI Construction Machinery Europe за България. Компанията, която бе генерален спонсор на Есенния панаир, демонстрираше строителна и минна техника.
Традиционно нейният щанд впечатлява не само с размерите си, но и с атрактивност. Сега посетителите гледаха всеки ден изпълнения на трупа за модерен балет на фона на огромните машини от експозицията. Благодарение на досегашните си участия в изложението, "Зет и Ем Прайвит Ко" е създала контакти в няколко балкански държави и е открила представителство в Охрид. От фирмата смятат, че и тазгодишното представяне е успешно.
Подобна бе нагласата и на други изложители, по чиито щандове се виждаха табелки за продадени изделия. Международен панаир Пловдив също стана клиент на един от тях. Цялата територия на панаирния комплекс е защитена от мълнии с помощта на първия български мълниеприемник с изпреварващо действие, разработен от „Евро инженеринг“ и удостоен със златен медал на ЕСЕН 2014.
Изложението продължи от 29 септември до 4 октомври с участието на близо 870 компании. Надяваме се догодина проявата да е още по-добра, каза д-р Иван Соколов, председател на Съвета на директорите на Международен панаир Пловдив, който организира мащабния бизнес форум.