Виртуозният колумбийски басист Хуан Гарсия-Херерос идва за ново турне в България в средата на ноември. На 16, 17 и 18 ноември майсторът на 6-струнната електрическа бас китара ще изнесе концерти в София, Стара Загора и Пловдив. Публиката ще може да чуе на живо композициите от албума му „Normas“, който е сред финалистите в категорията за най-добър латино албум на тазгодишните „Грами“.
Концертите са с начален час 21,00 ч. на клубните сцени на: 16 ноември – София Лайв клуб; 17 ноември – Дръмс клуб, Стара Загора; 18 ноември – Bee Bpo Cafe, Пловдив. Седмица след турнето си в България „Снежната сова“ ще свири на церемонията по връчването на „Грами“ в Лас Вегас.
В записването на „Normas“ , който излезе през октомври миналата година, има и силно българско присъствие. Александър Владигеров (тромпет) и Стоян Янкулов – Стунджи (ударни) са сред международната банда, която включва още музиканти от Венецуела, Колумбия, Австрия, САЩ. Впечатлен от изпълненията на Марина Господинова, Хуан Гарсия-Херерос покани джазовата ни прима като гост-вокал в предстоящото турне. Звездният състав допълват братята Джонатан и Джеръми Пауъл (САЩ) – тромпет и саксофон, перкуриониста от Пуерто Рико Ефраин Торо, пианиста Марко Црънцеч (Словения).
“Снежната сова” има зад гърба си невероятен актив от партньорства със световноизвестни музиканти, сред които Антонио Санчес, Джоджо Майер, Елтън Джон, Шакира.
Още с появата си на музикалния пазар „Normas“ бе определен от световната джазова критика като „забележителен албум с с изключително богат оркестров звук, който трансформира традиционния джаз в модерна класика“. Като композитор Снежната сова разширява ролята на 6-струнния бас до основен солиращ инструмент както в джаз и фюжън, така и в музика за камерни и симфонични оркестри.
"Всяка композиция е песен, история и пътуване", казва Хуан. „Normas“ не е просто албум, в който се опитвам да покажа уменията си на инструменталист, това е моето тълкуване на класически композиции в джаза. Стремим се да добавим нюанси, водени от едно почти неземно вдъхновение. Във всяка пиеса търсим нов и свеж поглед, без да допускаме компромис с определението "джаз стандарт".