Десетки добри дела на хора от цялата страна излязоха „на светло” в тазгодишното издание на „Дарете час” – кампания на Национален алианс за работа с доброволци /НАРД/ за промотиране на 5-и декември – Международен ден на доброволеца.
Най-малките участници в кампанията са 8-годишни ученици от Пловдив, които дариха личните си играчки на свои връстници от Средно специално училище за деца с увреден слух „Проф. Стоян Белинов” и си поиграха заедно. 71-годишен мъж пък сподели как е помогнал за благоустройството на детската градина в ловешкото село Йоглав. Не липсват и красиви истории, свързани с помощ за бедстващите от Аспарухово, Добрич и Мизия, както и с подкрепа на болни деца и инициативи за хора с умствени и физически увреждания.
Хората показаха чрез снимки и свои разкази как даряват книжки, популяризират четенето, озеленяват и облагородяват жилищни райони и детски площадки, участват в значими социални кампании и инициативи.
Кампанията на НАРД продължава до края на месец ноември. Всички истории ще бъдат публикувани на сайта на НАРД www.navabg.com, като част от тях ще бъдат представени на ежегодната церемония за връчване на наградите в Конкурса за най-добра доброволческа инициатива 2014 на НАРД и фондация „Лале”, в присъствието на Президента на Република България г-н Росен Плевнелиев на 5-и декември 2014 г.
Национален алианс за работа с доброволци /НАРД/ организира ежегодната си национална кампания „Дарете час”. Тази година мотото на кампанията е ДОБРИТЕ ДЕЛА НА СВЕТЛО. Фокусът е върху хилядите доброволци в България, които в повечето случаи остават в сянка. Техните добри дела са най-различни, оказват влияние върху широк кръг от хора, помагат за промяната в десетки населени места, но остават извън интереса на медиите и обществеността. Много често в пълна анонимност живеят и хората, на които доброволците помагат – такива в неравностойно положение, в риск, в бедност, с увреждания.

За да се включат в кампанията е нужно участниците да:  имат воля за добри дела, да привлекат за съмишленик свой приятел и заедно да направят добро за човек в риск или от уязвима група; да посетят сайта http://navabg.com/bg/campaign2014/ и да качат една снимка и информация за случилото се в платформата на кампанията.