Кметът на Пловдив в мандат 2007-2011 и народен представител от ПФ определи като абсурд факта, че държавата е готова да отпусне целева субсидия за спортното съоръжение, а в ОбС три месеца не се свиква комисията, която да реши въпроса
„Ботев“ и „Локомотив“ могат да имат стадион, на който да играят, градът ни може да има национален стадион, ако „Пловдив“ бъде завършен. И то срещу 20 млн. лв., а не срещу 150 млн. лв., ако се тръгне на строителство наново“, заяви на пресконференция днес кметът на Пловдив в мандат 2007-2011 и народен представител от Патриотичния фронт Славчо Атанасов. В същото време той изрази недоумение от абсурдната ситуация държавата да е готова да даде целево 20 млн. лв. субсидия за спортното съоръжение, а въпреки взетото решение, в Общинския съвет на Пловдив да не се свиква комисията, която да излезе с решение по въпроса.
На 5 февруари 2015 г. общинските ни съветници внесоха предложението за получаване на целевата субсидия от 20 млн. лв. за довършване на стадион „Пловдив“. Мнозинството около Иван Тотев отхвърли това предложение, но се взе решение за създаване на временна комисия, която да излезе със становище по въпроса. От 5 февруари до 12 май не се направи нищо. Комисията все пак бе свикана на 12 май, но без да бъдат поканени нито проектантът на стадион „Пловдив“ арх. Валентин Маринов, нито вносителите – общинските съветници от Патриотичния фронт“, посочи Славчо Атанасов.
Той и общинският съветник Слави Георгиев бяха категорични, че ще от Патриотичния фронт ще отстояват стадионът да бъде довършен. На среща на 15 май 2015 с председателя на ОбС арх. Илко Николов те ще поставят и въпроса защо комисията е свикана три месеца след взетото решение и на нейното първо заседание на са повикани проектантът и вносителите.
Пред журналисти днес – техническият проектант на стадион „Пловдив“ арх. Валентин Маринов представи количествено-стойностни сметки от 1988 г, когато е правен проектът и актуализирането им към днешна дата. Сегашните сметки сочат, че са нужни 20 млн. лв., за да има Пловдив стадион (без излишен лукс), който да отговаря на съвременните изисквания за пускането му в експлоатация, посочи арх. Маринов. По думите му конструктивната част е направена на 100%, архитектурната – 80 на сто.
