Българският екипаж Георги Гераджиев/Георги Гаджев (Форд Фиеста R2), състезаващ се за АСК „Пловдив“, завърши успешно румънското Рали Делтата на Дунав (4-6 юни 2015) с център град Тулча, което бе кръг от Европейския рали трофей (ERT) с коефициент 2 на Международната автомобилна федерация ФИА.
От единадесетте специални етапа на състезанието пловдивският екипаж записа шест първи места в своя клас RC4 (автомобили от спецификация R2 с един задвижван двигателен мост до 1600 куб.см.), като по този начин след края на ралито завоюва престижното второ място в класа си, седмо от участниците, регистрирани за ERT, и общо деветнадесето от всички над 50 стартирали екипажи.
Най-сериозният конкурент в класа на българите бе чешкият екипаж Томаш Поспишилик/Лукаш Виорал (Ситроен C2 R2 Max), който в крайна сметка спечели битката в клас RC4, като за това спомогна и неправомерното наказание от 1 минута, което бе наложено към общото време на нашия тандем. Трети в класа финишираха румънците Михай Маноле/Марк Банка (Пежо 208 R2).
Представянето на Гераджиев/Гаджев бе много по-добро от очакваното с оглед на факта, че последното им състезание бе турското Рали Босфора, което се проведе през месец август 2014 година. Също така, Рали Делтата на Дунав бе и първо състезание за тях на макадамова настилка с Форд Фиеста R2 и бе използвано по-скоро като тест, където пловдивският тандем искаше да изпробва възможностите на новия си автомобил и да види къде се намира спрямо конкуренцията. Ето какво сподели пилотът Георги Гераджиев веднага след края румънското рали: „Състезанието започна много агресивно за нас още с първия специален етап. Той беше най-дългият в ралито и малко след старта разбрахме, че скоро беше валял силен дъжд и цялото трасе беше в кал, което направи етапът доста труден и непредвидим. Имахме няколко критични момента, записките бяха неточни и като цяло имахме късмет, че изкарахме етапа без особени поражения и загуба на време. Бяхме с второ време с класа ни RC4 и загубихме близо 8 секунди от първия Томаш Поспишилик. Това беше сигнал за нас и започнахме да натискаме още от втория специален етап, който спечелихме. Последваха разменени етапни победи с чеха – той без най-бърз на третия етап, а аз – на четвъртия. Преди супер специалния градски етап, който се проведе по улиците на Тулча (общо пети за ралито), разликата ни беше едва 3,8 секунди в негова полза. На този последен за деня етап загубихме известно време от Поспишилик (около 6 секунди), но причината за това бе, че реших да запазя гумите за следващия ден, заради което карах с малко по-бавно темпо. Трябва да отбележа перфектната работа на главния ни механик Стефан Итов, който се раздаде на максимум в сервизния парк и ни предостави един перфектно работещ автомобил.
АСК „Пловдив“=  През цялото състезание нямахме никакви технически проблеми, което ни даде възможността да натискаме за победата в класа. Записахме и някои забележителни времена, като на отделни етапи бяхме по-бързи дори от автомобили 4х4, които на макадамова настилка са с много по-голямо преимущество над автомобилите с един двигателен мост като нашия. Започнахме втория ден отново на максимални обороти и спечелихме втория етап за деня (СЕ 7 Бабадаг 1), „връщайки“ си 6-те секунди, загубени предната вечер. За наше съжаление обаче се оказа, че имаме несправедливо наложено едноминутно наказание от предния ден, което определено ни лишаваше от възможността да се борим за победата. Въпреки това, както коментирахме с някои румънски колеги, такива наказания са често явление по техните ралита и имаше голяма вероятност нашето да отпадне. Затова продължихме да атакуваме и спечелихме съответно етапи 8, 9 и 11. На скоростен етап 10 също можехме да направим силно време, но няколко километра преди финала спукахме задна дясна гума, което малко ни забави. За наше съжаление след състезанието организаторите не отмениха наложеното наказание и така останахме втори в клас RC4. В крайна сметка съм изключително щастлив от постигнатите времена и резултати като цяло. Бяхме най-бързи от преките ни конкуренти и в предшестващия ралито шейкдаун (официалната тренировка преди старта), както и в 6 от общо 11-те специални етапа. Нашият екипаж бе втората най-бърза кола с един двигателен мост в цялото състезание, като автомобилът, намиращ се пред нас в класирането, бе от по-горния клас R3 (автомобили до 2000 куб.см). Искам да благодаря на всички, които ни помогнаха да се представим на това високо ниво: на навигатора ми Георги Гаджев, на главния механик Стефан Итов, на координатора на отбора Дамян Киров и на Тодор Георгиев, който ми помогна с физическата подготовка преди състезанието.“
Отзивите и на навигатора Георги Гаджев след финала на Рали Делтата на Дунав: „Въпреки, че не се бяхме състезавали почти 10 месеца, сработката между мен и пилота ми започна веднага след старта на ралито. За да се опитаме да бъдем по-бързи в състезанието, по време на опознавателните преминавания по етапите, които по принцип се провеждат преди всяко рали, направихме промени в записките си в сравнение с миналата година, които се оказа, че работят в наша полза. Чувствах се доста комфортно в новата кола, а и в крайна сметка трябва да се радваме, че тя издържа и не показа никакви дефекти през цялото време. Що се отнася до самото рали, мога да кажа, че като цяло съм доволен от него – специалните етапи, по които се състезавахме с останалите екипажи, бяха много интересни за нас – различни от това, пред което сме се изправяли преди, бързи и с превали, с които трябваше да внимаваме особено много предвид голямата скорост, с която преминавахме през тях по време на ралито. Беше обърнато специално внимание на сигурността на екипажи и публика – имаше доста места, които бяха отредени за пожарни и линейки, също така имаше и GPS проследяване във всяка от състезателните коли (дори и по време на опознаването на специалните етапи на ралито, когато пътищата се отворени за движение и се кара само с позволената от ЗЗДП скорост). Негативната страна на ралито се изразяваше в част от
АСК „Пловдив“ неговия екип и по-специално – в част от съдиите по специалните етапи. Както ние, така и други екипажи получихме неправомерно наказания на няколко часови контроли за „грешки“, които всъщност никой от нас навигаторите не бе допуснал. В един момент нашия екипаж имаше натрупани наказания за общо 4 минути, които в крайна сметка бяха сведени до 1 минута. Разбира се, ние обжалвахме това останало наказание, но за наша изненада то не бе уважено от спортните комисари и по този начин бяхме лишени от победата – чешкият пилот Томаш Поспишилик ни изпревари с 38.8 секунди в крайното класиране при положение, че имахме 1 минута наказание. Друга съдийска грешка, която рефлектира върху резултата ни, бе това, че на деветия специален етап (СЕ9 Слава Руса 2) стартирахме само 1 минута (вместо 2 минути, както е по правилник) след колата пред нас, заради което в по-голямата част от етапа карахме в солидно количество прах, а това бе както ощетяване за нас, така и крайно опасно нещо. Като цяло, искам да изкажа своите благодарности както към Георги Гераджиев, така и към главния механик Стефан Итов и координатора на отбора Дамян Киров за вложената работа и усилия. Надявам се занапред да нямаме такива големи паузи между състезанията и да сме отново по етапите възможно най-скоро. Лично аз придобих доста по-голяма увереност в себе си след края на Рали Делтата на Дунав.“
Победител в общото крайно класиране стана италианецът, каращ с румънски състезателен лиценз, Симоне Темпестини, следван от румънеца Богдан Мариска и от представителя на Обединените арабски емирства Рашид Ал-Кетби (всички зад волана на идентични Форд Фиеста R5 от най-силния клас в ралито – RC2).
Единственото друго българско участие в Румъния бе това на Екатерина Стратиева с навигатор Юлияна Нийрфаш от Унгария. Двете дами се състезаваха със Ситроен C2 R2 Max в класа на пловдивчаните (RC4), където финишираха на четвърто място.
Следващото състезание в плановете на Гераджиев/Гаджев е Рали Босфора, което ще се проведе на 24-26 юли 2015 край Истанбул. Участието в това рали ще бъде второ за тях, след като през миналата 2014 година отпаднаха поради технически проблеми докато водеха с над 2 минути пред преките си конкуренти в класа. Крайни резултати в клас RC4: 1. Томаш Поспишилик/Лукаш Виорал (Ситроен C2 R2 Max) - 1:35:49.0 2. Георги Гераджиев/Георги Гаджев (Форд Фиеста R2) - 1:36:27.8 (+38,8) 3. Михай Маноле/Марк Банка (Пежо 208 R2) - 1:39:10.8 (+ 3:21.8) 4. Екатерина Стратиева/Юлияна Нийрфаш (Ситроен C2 R2 Max) - 1:44:44.7 (+ 8:55.7) 5. Дан Яманди/Разван Субтирелу (Форд Фиеста R2) - 1:55:53.6 (+ 20:04.6)