Преди 49 месеца, през юни 2011 година настоящият президент Плевнелиев направи първа копка на пътя Асеновград – Чепеларе и обеща в срок до две години да е ремонтиран, настоящата ситуация обаче е - асфалт тук-там и път, който има отклонения по зададените параметри, това каза на пресконференция народният представител от БСП Манол Генов. Мантинели по пътя се слагаха, като следствие на претърпени транспортни произшествия, хидроизолацията е некачествена, срутищата са факт. И това шосе не е единственото, според министерство на регионалното развитие до края на тази година ще отлежават и проектите за реконструкция на пътя Пловдив – Асеновград, Асеновград – Садово и Юговско ханче- Лъки. През 2014 година бе обявена процедура за пътя Пловдив - Асеновград – Поповица, но въпреки подадените оферти тя бе прекратена в края на годината. Необяснимо защо имайки предвид, че бяха направени поправки в законодателството, които разрешиха, дори и да има обжалване да не се спира инвестиционен проект. Добре е да се строят и откриват магистрали, но все пак трябва да има път да се достигне не само до тях, но и до други дестинации. Реконструкцията на тези пътища трябва също да е приоритет, още повече, че в този си вид пътищата не са безопасни. Доказателство е, че на зададен от мен въпрос министърът на вътрешните работи е отговорила, че на пътя Асеновград – Бачково – Чепеларе – Смолян – Рудозем – граница с Гърция за периода от 01. 01. 2012 г. до 31. 12. 2014 г. броят на регистрираните ПТП е 801, от които 149 са тежки ПТП (с 16 загинали и 248 ранени). А само в отсечката Пловдив – Асеновград за същия период са станали 356 произшествия, от които 70 са тежки -с 8 загинали и 123 ранени. Продължаващото нищоправене от страна на държавата ще доведе до още жертви по пътищата, категоричен е Генов.