ЕVN България Топлофикация въвежда нова клиентскоориентирана визия на месечната фактира за потрбена топлоенергия за своите клиенти. Клиентите на дружеството в Пловдив вече получават новата по-лесна и ясна фактура с данни за потрбелението за месец ноември 2012 г.

Подобрената визия на фактурата е част от политката на ЕVN България Топлофикация за предоставяне на ясна и полезна информация на своите клиенти.  

Документът съдържа две страници. С цел улеснение на клиентите първата страница съдържа обобщена и опростена основна информация за общоконсумираната топлоенергия и съответно крайната дължима сума, възможните начините за заплащане на консумираната топлинна енергия и информация за контакт с ЕVN България Топлофикация.

На втората страница на фактурата ЕVN България Топлофикация предоставя детайлна информация за формиране стойността на фактурата  – отделни компоненти на цената, начините на изчисление, детайлни данни за индивидуалното потребление и данни от общата консумация на топлофицираната сграда. На видно място са посочени контактите на избраната от клиентите обслужваща фирма за дялово разпределение. Всички тези реквизити са изискуеми от българското законодателство и са неотменна част от документа.   

Примерен образ на новия вид фактура клиентите могат да изтеглят от интернет (http://www.evn.bg/1Chastni_klienti/Toplinna_energija/Faktura-obrazec.aspx).

ЕVN България предоставя възможност на своите клиенти да проверят предварително стойността на своите фактури както за топлоенергия, така и за електроенергия чрез телефонна услугата за автоматична проверка на номера 0700 10 207 или чрез услугата EVN Онлайн плюс, достъпна от www.evn.bg