Проектът на Община Пловдив „Горещ афиш с…“ откри новия сезон като надникна зад кулисите на оперите "Палячи" и "Селска чест". Организаторите срещнаха близо 100 деца от арт паралелки на пловдивски училища с техническия и сценичен екип на Пловдивска опера. Бяха демонстрирани работата по подготовката на един спектакъл като грим, реквизит и осветление, а диригентът Константин Добройков разказа за ролята на оркестъра, солистите и диригента. Учениците се запознаха накратко с историята на творбите и се потопиха в атмосферата на оперите с изпълненията на Стоян Даскалов, Светлана Иванова и Марк Фаулър.
Проектът „Горещ афиш с…“, стартирал в началото на тази година реализира среща на ученици с  Юлиян Вергов, Асен Блатечки, група  БТР, Мариан Бачев, Стойко Пеев и други популярни лица от българската театрална и музикална сцена. Всеки от тях разказва за своята първа среща с изкуството, за същността на работата си и дава насоки как подрастващите да се ориентират по-лесно в избора на заглавие от културния афиш, което да отговаря на техните лични предпочитания. До момента участие в срещите са взели ученици от Езиковата,  Художествената, Френската и Руската гимназии и училище „Васил Левски“. Срещите се заснемат и споделят в младежки интернет портали и фейсбук, за да станат достояние на по-голям кръг млади хора.
Инициативата е плод на политиката на Община Пловдив да възпитава и приобщава нови публики към културния си календар. Чрез месечни срещи-разговори с гост звезди програмата „Горещ афиш с..“, запознава младата публика от среднообразователните училища с културния афиш на град Пловдив, акценти от програмата и трудния път за създаване на културен продукт.  Благодарение на разговорите с известни лица от музикалната и театрална  сцена младите хора се учат как да се ориентират в информацията за култура, да формират собствено мнение и да бъдат мотивирани да посещават културни събития.
Основна цел на програмата, организирана от „Имидж Консулт“ с финансовата подкрепа на Община Пловдив, е да се развиват количествено потребителите на изкуство и култура във възрастовата група м/у 14 и 18 години по непринуден начин и чрез способите на съвременните комуникации.