Конвой от над 25 нови мотокара и електрокара ще отпътува в следващите дни за база на НАТО в страна от Европейския съюз. С армиите на НАТО работим от 10 години и досега сме им продали над 400 машини, повечето от които са със специални характеристики по стандартите на купувача, каза Петър Петров - директор на Балкнкар Рекорд АД. По-голямата част от сегашната пратка на българския каростроител са платформи и мотокари с дизелов двигател “Тойота” и “Дойц”, а по-малката електрокари. Сегашната партида натовски кари е била разработена, произведена, тествана по стандартите на клиента и експедирана точно за 75 дни. Клиентът поставя две основни изисквания: мотокарите и електрокарите да носят товари до 2 тона, при минимална скорост от 30 км/ч. През 2016 година за натовския клиент се изпращат общо над 45 кара, като най-сложните за производство са с четири задвижващи колела, а най-големият “работар” от пловдивските машини е мотокар с подемност 4,5 тона и изнесен център на тежестта.
Начинът да станеш постоянен доставчик за армиите на НАТО е еднакъв за всички - печелиш търг и изпълняваш поръчката с точност до последната гайка, обяснява директорът на Балканкар Рекорд АД. Пловдивската компания участва и печели най-вече търговете за нестандартни кари, за които се изисква добра и бърза инженерна разработка на машините. От гледна точка на бизнеса клиентите ни от НАТО са стриктни платци и с тях никога не сме имали проблеми с паричните преводи, сподели инж. Петров.
В гаранционната карта на сегашната пратка кари за НАТО е отбелязано, че Балканкар Рекорд АД поема двугодишна гаранция за изделията си. Понякога клиентът изисква и 3 години гаранция, което се отразява върху цената, казва инж. Петров. Ако в гаранционния срок машината се повреди, представителят на Балканкар Рекорд АД в съответната страна-член на НАТО отстранява повредата най-често за 24 часа.
Конвой от над 25 нови мотокара и електрокара ще отпътува в следващите дни за база на НАТО в страна от Европейския съюз. С армиите на НАТО работим от 10 години и досега сме им продали над 400 машини, повечето от които са със специални характеристики по стандартите на купувача, каза Петър Петров - директор на Балкнкар Рекорд АД. По-голямата част от сегашната пратка на българския каростроител са платформи и мотокари с дизелов двигател “Тойота” и “Дойц”, а по-малката електрокари. Сегашната партида натовски кари е била разработена, произведена, тествана по стандартите на клиента и експедирана точно за 75 дни. Клиентът поставя две основни изисквания: мотокарите и електрокарите да носят товари до 2 тона, при минимална скорост от 30 км/ч. През 2016 година за натовския клиент се изпращат общо над 45 кара, като най-сложните за производство са с четири задвижващи колела, а най-големият “работар” от пловдивските машини е мотокар с подемност 4,5 тона и изнесен център на тежестта.
Начинът да станеш постоянен доставчик за армиите на НАТО е еднакъв за всички - печелиш търг и изпълняваш поръчката с точност до последната гайка, обяснява директорът на Балканкар Рекорд АД. Пловдивската компания участва и печели най-вече търговете за нестандартни кари, за които се изисква добра и бърза инженерна разработка на машините. От гледна точка на бизнеса клиентите ни от НАТО са стриктни платци и с тях никога не сме имали проблеми с паричните преводи, сподели инж. Петров.
В гаранционната карта на сегашната пратка кари за НАТО е отбелязано, че Балканкар Рекорд АД поема двугодишна гаранция за изделията си. Понякога клиентът изисква и 3 години гаранция, което се отразява върху цената, казва инж. Петров. Ако в гаранционния срок машината се повреди, представителят на Балканкар Рекорд АД в съответната страна-член на НАТО отстранява повредата най-често за 24 часа.