Клиентите на EVN България ще могат да заплащат консумирана енергия в касовите салони на „Български пощи“ ЕАД както в работните дни до края на 2015 г., така и на 24 декември (четвъртък), 31 декември (четвъртък), когато са осигурени дежурни касови салони на „Български пощи“ ЕАД.

На 27 декември 2015 г. (неделя) ще функционират касите, които традиционно работят в неделя. На 2 януари (събота) и 3 януари 2016 г. (неделя) касовите салони ще работят с нормално работно време за съботни и неделни дни.

Списъкът с всички касови салони по области е наличен на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN-Online-plus/Nachin_na_plashtane/Kasi_Poshti.aspx
Клиентите на EVN България могат да използват и обновената интернет платформа за проверка и плащане на консумирана енергия „ЕVN Онлайн плюс”:
https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx

Всички EVN Офиси ще бъдат отворени за обслужване на клиенти в работните дни до края на 2015 г. Допълнително ЕVN Офис в Мол Пловдив (ул. „Перущица” 8) и EVN Офис в Бургас (бизнес сграда в ж.к. Лазур, бл. 152) ще бъдат отворени на 24 декември (четвъртък) от 09:00 до 14:00 ч. , на 26 декември (събота), 27 декември  (неделя) с традиционното работно време за събота и неделя, както и на 31 декември (четвъртък) от 09:00 до 14:00 ч.

Денонощно, без почивен ден, на разположение на клиентите е телефонният център на EVN България:

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
имейл: info@evn.bg
www.evn.bg