Георги Гераджиев/Георги Гаджев от Автомобилен спортен клуб Пловдив, състезаващи се с Форд Фиеста R2, спечели първото място в своя клас RC4 (автомобили от спецификация R2 – с един задвижван двигателен мост, до 1600 куб.см.) на провелото се през уикенда Рали Делтата на Дунав с център югоизточният град Тулча, Румъния.
Както в предното състезание край Арад през месец май, в което Гераджиев/Гаджев взеха първото си участие за сезона, и това рали се проведе на макадамова настилка и бе валидно за Европейския рали трофей (ERT) на Международната автомобилна федерация (ФИА) – Балканска зона. Стартираха общо 39 екипажа, като 27 от автомобилите бяха с един двигателен мост.
Ето какво се случи през погледа на пилота Георги Гераджиев: „За мен Рали Делтата на Дунав бе невероятно предизвикателство, тъй като това бе второ поредно участие в състезанието за нас и имахме високата амбицията за челно класиране. Преди ралито за пръв път досега успяхме да направим добър тест на макадам в България, след който отпътувахме за Румъния с уточнен автомобил и бяхме уверени, че можем да постигнем добри времена. В началото на състезанието имахме проблеми както с разговорното устройство, така и с работата на двигателя, и това малко ни забави, но невероятната работа на нашите механици изигра своята роля и отново имахме шанс да даваме пълна газ. В края на първия ден вече бяхме 6-ти в генералното класиране на цялото рали, което на фона на това, че автомобилът ни е от по-ниските класове, бе страхотно постижение. Започнахме втория ден с по-умерено темпо, опитвайки се да запазим спечелените позиции. В средата на деня отново давахме максимална газ в битка с два румънски екипажа с Мицубиши Лансер ЕВО 8 и ЕВО 9 (и двата от най-силния клас RC2). В крайна сметка битката бе решена на предпоследния 10-ти специален етап „Еолиене 2“ (13.99 км), където изпуснахме един завой, колата загасна и изгубихме около 15 секунди. Въпреки това успяхме да се класираме на 7-мо място в генералното класиране, 4-то в генералното класиране за ERT, 2-ро в един двигателен мост и 1-во в класа ни RC4! Изключително съм доволен от резултата ни и съм много благодарен на механиците и целия екип за поредното силно състезание в рамките на Европейския рали трофей.“
А навигаторът Георги Гаджев, който по време на ралито бе най-близо до своя пилот Гераджиев, добави следното: „Пореден силен резултат за нашия екип, който записахме благодарение и на добрата  подготовка преди самото състезание. Въпреки проблемите, които имахме, успяхме да поддържаме постоянно високо темпо. Като навигатор изпитах неприятното чувство пилотът да не чува това, което диктувам в последните 3 км от 1-вия специален етап „Телица 1“ (19.15 км), заради неразгадаем проблем с разговорното устройство, но за щастие не загубихме много време и този проблем не доведе до нещо по-сериозно. Невероятно удовлетворен съм както от пилотирането на Георги, така и от работата на целия екип на АСК „Пловдив“, които се раздадоха на максимум.“
Победител в общото крайно класиране стана италианецът, каращ с румънски състезателен лиценз, Симоне Темпестини (Форд Фиеста R5), следван от румънците Дан Джиртофан (Шкода Фабия R5) и Едвин Келети (Мицубиши Лансер ЕВО 10).
След Рали Делтата на Дунав целият екип на АСК „Пловдив“ се оттегля в заслужена лятна почивка и ще поднови своите рали участия през есента
АСК