Вече трети ден стотици граждани, съвестни данъкоплатци се мъчат пред сектор "Пътна полиция"- Пловдив, известен повече като КАТ за регистрация, пререгистрация или прекратяването на регистрация на моторни превозни средства. Още на 26 юли, вторник към нас бяха подадени десетки сигнали от изнервени и недоволни хора, че им се налага да чакат с часове пред гишетата на КАТ, за да се сдобият с необходимите документи за автомобилити или камионите си. От Областната дирекция на МВР съобщиха лаконично, че поради възникнал технически проблем в централната автоматизирана система, в сектор „Пътна полиция” - Пловдив е затруднено обслужването на граждани, свързано с регистрация, пререгистрация и прекратяване на регистрация на моторни превозни средства. До отстраняване на проблема административните дейности по това направление се осъществяват със забавяне.
От сектора се извиняват на гражданите за причиненото неудобство.
Явно обаче отстраняването на проблема се оказва непосилно вече трети ден за специалистите та МВР. Още рано сутринта ни сигнализираха граждани, че са се наредили пред КАТ на опашка в 6.00 часа и са минали след четири часа чакане. Пред гишетата в тази непосилна жега са били не по-малко от 100 души. И това е вече трети ден. Отидохме да проверим какво е положението по обяд. Останахме изненадани, след като отдалеч видяхме, че на опашка чакат не повече от 20 души. Явно повредата в централната автоматизирана система е отстранена и гражданите се обслужват бързо си помислихме. Но останахме излъгани. След като отидохме на място видяхме, че хората се не по-малко от 80 , като голяма част от тях се бяха скрили от жегата в автомобилите си, разчитайки на климатиците им да им осигурят хладина. Попитахме ги какво е положението.
"Чакам вече три часа. Дано да успея да мина, но не съм оптимист, след като виждам колко автомобила има пред мен. Днес си взех един ден отпуска", заяви гражданин, представил се като Костадин Пенев. Той изрази възмущението си, че проблемите в системата за регистрация на КАТ много често принуждават хората да чакат с часове, визирайки свои приятели, на които им се наложило да висят преди три месеца като него. Петко Толев пък сподели, че чакащите вече си помагат взаимно, като като си записват реда на опашката. Един стои не повече от половин час и е сменян от друг, за да не получи топлинен удар. Хората взаимно си помагат с разхладителни напитки и закуски. Редуват си на чий автомобил да използват климатика, за де се разделят разходите на горивото.
Дано този ужас най-после приключи и да спрат гаврите с хората, коментираха чакащите на опашката.