Общинският съветник Слави Георгиев изрази личната си позиция относно намерението на община Пловдив да съкрати четири линии от градския транспорт:
Готвеното закриване на автобусните линии № 44, 15, 222 и 37 от мрежата на община Пловдив, се извършва по добре познатия начин, на извършване на непопулярни и противообществени дейности на кмета на град Пловдив Иван Тотев. На предна линия, се пуска поредния „адютант“, назначен за зам.-кмет, който ни съобщава за анализ на фирма, която стана печално известна с това, че същата тази община, уволни екипа и, защото софтуера и не тръгна! Но тук думата не е за проваления Транспортен проект, а за поредният удар върху реалните интереси на пловдивчани. Всеизвестно е, че градският транспорт във всяка една държава и град, осъществяват социални функции. Те осигуряват връзката на жителите на един или друг квартал с работни места, общински и обществени институции. Те дават възможност на тези хора, да останат да живеят в този квартал, в този град. Най-малкото, защото съвестно заплащат данъците си към общинската хазна. И чинно висят по задръствания, от същите тези квартали, придвижвайки се, към работните си места. Не малко български населени места, загинаха заради липса на нормален транспорт. Разбира се, който и да е пловдивски квартал е далеч от загиване. Но качественият, удобен и най-вече директен транспорт, правят един квартал желан за живот и местообитаване. А всички ние, желаем пловдивските квартали да са равнопоставени.
Спряганите вече километри пробег и суми, които ще бъдат спестени, подсказват, че готвените съкращения, са плод на дълбок анализ. И то не такъв извършван от коя да е фирма, фирма, която оттук насетне, ще е просто салфетка. Салфетка за изтриване на собствените неудачи на община Пловдив и ръководството и. Анализ, който е съобразен не с пробег, а с пари! Тук трябва да се търси разковничето за готвените съкращения. И взаимовръзката защо бул. „Васил Априлов“ продължава да бъде затворен. Заради пари. Или по-скоро заради липсата им. Не е тайна, че бюджетите на община Пловдив са просто една еквилибристика от преходни остатъци. Зад които се крият дефицити. Дефицити, които няма как да покрият мащабното строителство в Пловдив. Затова ще се съкращават автобусни линии. За да се избият пари. За да може отново някоя от обичайните 4 строителни фирми, да спечели обществена поръчка. И отново както е обичайно, на цена като за строителство на магистрала. Е, защо пък да не орежат линиите, важното е че го казва фирма, на чиито устройства все още мига надпис „Не работи“. А учениците и работниците ще сменят по два автобуса, нищо че ще им отнема време и ще им струва по-скъпо.