Над 78% от клиентите на EVN Tоплофикация в Пловдив имат фактури до 100 лв. (с ДДС) за февруари 2017 г. Това съобщиха от дружеството. Друга част от клиентите – над 19,4% имат фактури със стойност от 100 лв. до 200 лв. (с ДДС). Клиентите с най-големи средни стойности на своите фактури – над 200 лв. (с ДДС) са над 2,2%.
Средната стойност на фактурите на битовите клиенти на EVN България Топлофикация в Пловдив за февруари 2017 г. е 66,75 лв. (с ДДС). Тази стойност е с 26,6 лв. или 28,5% по-ниска спрямо средната стойност за януари 2017 г., която беше 93,35 лв.(с ДДС). Основен фактор за тази разлика е по-студеният януари 2017 г. спрямо февруари 2017 г. През януари 2017 г. средната температура в Пловдив е била -2,7°C, а през февруари 2017 г. тази средна стойност е била +4,0 °C.
Въпреки продължителните ниски температури данните показват предимствата на централното отопление спрямо другите енергийни източници в Пловдив: екологична услуга с безспорен комфорт на разумна цена.
Важна особеност, е че над 80% от клиентите на EVN Tоплофикация са избрали месечен дистанционен или визуален отчет в своите имоти. Основното предимство на дистанционния или на месечния визуален отчет е, че се избягва рискът от непредвидими изравнителни сметки в края на сезона, тъй като при тези видове отчет клиентите заплащат всеки месец своето реално потребление. По този начин те не зависят от наличието на евентуална разлика в консумацията им от предходния сезон, както е при сезонния отчет, при който отчитането е само 2 пъти в годината (в началото и в края на отоплителния сезон).