Думите „Предварително ти Благодаря“ дадоха началото на кампанията „От любов към живота“ тази година. С тях екипът на Avon и хилядите им представители имат за цел посланието на засегнатите от рака на гърдата жени да достигне до всички, които ще подкрепят каузата, както и към всички останали, които са го правели до сега и ще продължат да го правят.
Движеща сила на кампанията „От любов към живота“ са представителите на Avon. Затова тази година 20 от тях са избрани за Посланици на хуманността, както и за своеобразни рекламни лица на кампанията. Сред вдъхновяващите посланици са Йова Корнова, Гергана Хаджийска и Силвия Маликова от Пловдив. Тяхна основна задача е да популяризират кампанията и да разпространяват посланията й и думата Благодаря до колкото може повече хора в Пловдив и цялата страна.
Рамо до рамо с Посланиците на хуманността застават Люси Дяковска, Орлин Горанов и Дивна. Със своето „Благодаря!“ те се обръщат към широката общественост с посланието колко важна е подкрепата за жените, борещи се с рака на гърдата.
Вече 16 години „От любов към живота“ помага на жените, страдащи от болестта. Символът на кампанията – розовата панделка, е един от най-разпознаваемите и се е превърнал в израз на подкрепа, но и в инструмент за повишаване информираността по темата. „От любов към живота“ набира средства чрез поръчка на розовите благотворителни продукти, печалбата от които Avon традиционно дарява на основния си партньор в България – фондацията „Една от 8“.
Тази година бе създаден и специален сайт – www.thankyou.bg, на който може да научите всичко необходимо за кампанията, как да я подкрепите и да отговорите на отправеното Благодаря, както и да прочетете полезни съвети и препоръки за превенция и профилактични самопрегледи.
И тази година основна цел за Avon е да се наберат средства за безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ ще предостави директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.
В рамките на инициативата предстоят още много активности, сред които интерактивна инсталация и специално Facebook приложение.
Финалът на кампанията и тази година ще бъде благотворително събитие. То ще се проведе в месеца за борба с рака на гърдата – октомври и ще бъде организирано в онази част на България, която има най-голям принос в набирането на средства за каузата чрез поръчката на розови продукти. Събитието ще събере на едно място изпълнители, партньори и приятели на „От любов към живота“.