Фирмите за дялово разпределение изпратиха на домоуправителите данните от изравнителния отчет на сградите и изготвените индивидуални справки за отопление и топла вода за отоплителен сезон 2016/2017 г.
Над 80% от всички клиенти на EVN България Топлофикация в Пловдив са избрали да ползват предимствата на месечния дистанционен или визуален отчет

До 15 юли всеки клиент може да подаде възражение до обслужващата го фирма за дялово разпределение  във връзка с данните за изравнителните сметки за отоплителен сезон 2016/2017 г. - обща за сградата и индивидуалните за всички имоти. EVN България Топлофикация съветва своите клиенти да потърсят от домоуправителите или упълномощените лица индивидуалните си справки за консумирана топлинна енергия за отоплителния период 2016/2017 г.

След 15 юли данните ще бъдат изпратени от фирмите за дялово разпределение в ЕVN България Топлофикация, където ще бъдат изготвени изравнителните фактури във вид на дебитни и/или кредитни известия. Известията ще бъдат изпратени до всички клиенти на дружеството през месец август 2017г.

Клиентите, неосигурили достъп, могат да поискат допълнителен отчет и преработване на изравнителната сметка в тримесечен срок от получаване на изравнителната сметка от упълномощения за сградата представител. След изтичане на срока в края на месец септември 2017 г. не се приемат нови рекламации и не се преработва изравнителната сметка.

 Съгласно Наредбата за топлоснабдяване, при невъзможност да бъде извършен отчет в даден имот или бъде отказан достъп за осъществяване на визуален оглед на уредите за дялово разпределение, фирмата топлинен счетоводител начислява пълна мощност на потребление на топлинна енергия за дадения имот.