Във Военния клуб днес се проведе експериментален форум-театър, който беше подготвен от Местната комисия за борба срещу противообществените прояви на малолетни и непълнолетни в район „Източен“. Домакинът в лицето на кмета Николай Чунчуков посрещна лично Констатин Томанов- председател на Централната комисия към МС и Петко Василев- секретар на Общинската комисия и пожела на децата да участват активно в училищния живот, да влагат свободното си време в различни изкуства и пожела приятни минути на зрители, гости и артисти.
В препълнения салон под вещото ръководство на режисьорката Лили Секова ученици от училищата в района направиха етюди, чрез които те самите и публиката участваха в дебат за доброто и лошото и как винаги да се случва доброто. Мотото на форум-театъра „Стоп! Аз не харесвам това!“ пряко се ангажираше с естеството на противообществени прояви, показани чрез театрализираната игра.
С много песни и танци от ОУ “Димчо Дебелянов“, ОУ “Пенчо Славейков“, СУ “Найден Геров“ и ОУ “Васил Левски“ зрителите искрено се забавляваха, а най-много аплодисменти получи индийският танц от танцова група „Славейковчета“, както и великолепното изпълнение на песента “Вода“ от Музикално студио“ Детски свят“ . Театрална формация от ОУ “Димчо Дебелянов“ представи постановката „Красивото зайче“, чрез която всички разбраха, че да си различен е уникалност, а не е повод за страдание.
Константин Томанов награди участниците и заяви, че се възхищава на усилията на цялото ръководство на район „Източен“ за превенция на противообществените прояви и особено на реализацията на този спектакъл. Той благодари на Мария Никовска- секретар на МКБППМН в района, която е положила усилия за тази проява и заяви, че като бивш телевизионер дава много висока оценка на видяното, което ще сподели с останалите общини.
На проявата присъства цялото ръководство на район „Източен“- Милка Тодорова- Добрикова и Николай Киров- зам. кметове, както и Стефка Симеонова- гл. експерт „Образование и култура“, които засвидетелстваха подкрепа на всички обществени възпитатели и педагози.