Иновативен софтуер, който гарантира бърз ръст на продажби ще бъде представен за първи път на „Винария 2018“. Той е изключително подходящ за винопроизводители, които имат свои сайтове и желаят да привлекат повече клиенти. Комуникационната услуга „безплатно обаждане“ (Free call) изглежда като зелена слушалка, позиционирана на интернет-страницата на винарска изба, от която всеки клиент от целия свят може да се обади безплатно и да се информира за предлаганите продукти и да заяви необходимите количества напитки. Модерната услуга е предпочитана от клиенти не само от Европа, но и от САЩ, Русия, Китай, Корея, където все повече се търсят български вина.
Над 27 000 компании в 60 държави света вече ползват услугата “безплатно обаждане”. Тя е придобила популярност в хотелиерския бранш. Ползва се изключително успешно от две години в Канада, САЩ, Русия, Канада, дори и в по-екзотични страни, като Коста Рика. В сектора регистрират ръст от 25 – 30 % на резервациите, малко след въвеждането й. Чрез услугата се осъществяват директни резервации, като сезонът става по-наситен и започва по-рано и завършва по-късно. Хотелиери от страната и чужбина я определят като „много ефективна и голямо улеснение за туристите“. У нас само за последната година повече от 300 хотели по Черноморието, планинските и ски курорти, както и дестинациите, свързани със СПА, уелнес и културния туризъм ползват новата платформа. Тя е предпочитана и от чуждестранните туристи, защото безплатно и директно резервират местата си по нашите курорти. Родните хотелиери споделят, че въвеждането на луксозната услуга им е довела повече клиенти, които се чувстват специални.
Модерният софтуерен продукт „безплатното обаждане“, ще бъде демонстриран за първи път в България на 26-то издание на изложбата „Винария“, която ще се проведе от 21 до 25 февруари 2018 г. в 11-та палата на Международен панаир Пловдив.