Повечето настоящи родители и учители сме възпитани в модела поощрение на доброто поведение и порицаване или наказване на лошото и нежелано поведение. Затова стремежът ни да възпитаваме децата с разбиране, емпатия и взаимно съдействие включва и усилието за преодоляване на този модел. Това често е стъпка, която родителите и учителите подценяват, а тя играе ключова роля по отношение на начина, по който реагираме в емоционално предизвикателни ситуаци. От друга страна, когато избираме свързването с децата пред поощренията или наказанията, ние избираме да подкрепяме те да усещат вътрешната си мотивация.
Как да поощряваме децата по начин, който ги свързва с вътрешната им мотивация? Как да се свързваме с децата в ситуации, в които поведението им не е съзвучно с това, което бихме искали от тях, без да упрекваме и порицаваме? Как да поканим съдействие в отношението си с децата и как съдействието да е естествена рожба на стремежа за принос към добруването в семейството/групата/ класа?
Тези въпроси ще обсъдим с Емилия Илиева в Младежки център Пловдив на 22.02.
Събитието включва кратко теоретично представяне на метода ненасилствена комуникация и демонстрация на практиката на ематичния разговор и дава лично преживяване за всеки участник.

22 февруари 2018, 18:00 - 20:00
Младежки център Пловдив
Водещ: Емилия Илиева.