Доволни ли сте от обслужването, питат служителите на летище Пловдив своите клиенти. На терминала на аеропорта са монтирани нови табели, които подканят пасажерите да споделят своите впечатления. За да се улесни комуникацията, в сайта на летището е поместена анкета, която още по-подробно отразява качеството на обслужване в различните звена - чек-ин, сигурност, търговски обекти, хигиена, усещане за безопасност и отношение на персонала.
"Искаме да получим обратна връзка от пътниците, за да се подобри качеството на работа в звената, в които има пропуски", коментира директорът на летище "Пловдив" Дойчин Ангелов.
Данните от анкетата ще бъдат систематизирани и обобщени. През последните три години броят на пътниците, които минават през пловдивското летище е увеличен три пъти, защото то се оказва стратегическа точка между спа дестинациите, зимния туризъм и общините от Южен-Централен район.