Екипажът Гераджиев/Гаджев завърши успешни в Рали  Еге в Турция
 
 


През изминалия уикенд (13-15 юли 2018) се проведе Рали Еге, което бе трети кръг от турския рали шампионат (втори на асфалт). Състезанието бе валидно и за Купа Фиеста – главният приоритет за екипажа на АСК „Пловдив“ Георги Гераджиев/Георги Гаджев, който участва със своя Форд Фиеста R2 от клас RC4 (автомобили с един задвижван двигателен мост до 1600 куб.см.).
По време на първия състезателен ден се спука една от гумите на автомобила, поради което Гераджиев/Гаджев нямаха възможността да се борят за челните места в класа и завършиха пети на изоставане от 28.7 секунди зад тогавашните водачи Чем Алакоч/Юсуф Челик.
Вторият ден започна проблемно за организаторите на ралито, тъй като една от колите за сигурност се подпали преди първия специален етап, в следствие на което изгоря напълно, а това наложи състезанието да бъде забавено с около час и половина. Закъснението в графика не попречи на пловдивския екипаж да остане в кондиция и след силни времена във всички шест от специалните етапи за деня, в крайна сметка спечели второто място в клас RC4 и Купа Фиеста, както в предходното Рали Фригия, изпреварвайки турския екипаж Каан Караманоглу/Нехир Илмаз в последния специален етап! Първата позиция в класа бе спечелена от Юмит Джан Йоздемир/Батухан Мемиш Язъчъ, които завършиха на 1:03.6 минута пред пловдивчаните, докато Караманоглу/Илмаз останаха на 9.3 секунди зад Гераджиев/Гаджев. Второто място в класа означаваше, че екипажът на АСК „Пловдив“ се класира и общо девети в генералното подреждане от всички 45 завършили автомобили.
Водач във временното класиране на Купа Фиеста след втория кръг Рали Еге е Юмит Джан Йоздемир с 34.5 т., следван от Георги Гераджиев с 26.2 т. и Исмет Токташ с 16.8 т., който сега зае четвъртата позиция.
След състезанието пилотът Георги Гераджиев коментира следното: „В това рали имаше всичко: спукана гума, отменени етапи, пожар, трудни трасета и силна конкуренция. Изключително щастлив съм, че успяхме да стигнем до второто място в купа Фиеста и първото от автомобилите с атмосферни двигатели в класа ни RC4. В последните етапи бяхме длъжни да дадем всичко от себе си, за да вземем максимума точки от това състезание и със силна атака в последния специален етап успяхме да постигнем тази наша цел. Благодаря на всички за подкрепата, както и за перфектната работа на моя навигатор Георги Гаджев.“