400 студенти за дистанционно обучение по маркетинг и предприемачество приема Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг за предстоящата академична година. Това съобщиха от неговото ръководство. Двете специалности са по изцяло нов метод на преподаване и учене, като програмите и мултимедийните учебни помагала са разработени по проект на висшето училище по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и финансовата помощ на Европейския социален фонд.
Приемът на документи за кандидатстване в двете нови специалности е отворен до 1 септември 2013 г., подчертаха от Колежа по МТ&М. И добавиха, че продължителността на обучението в тях е 3 години, колкото и в редовната и задочната форми.
Дистанционното обучение е особено подходящо за служители от частния или публичния сектор, които работят или имат малки деца и не могат да посещават учебните занятия на точно определено място и в точно определено време, смятат от висшето училище. Сега те могат да учат и работят едновременно, като създадената система за онлайн обмен на знания и комуникация с преподавателите позволява на студентите да участват пълноценно в учебния процес, без значение къде живеят, добавиха оттам.
Основното предимство на новия метод на преподаване и учене обаче е, че спестява време и пари, подчертаха от Колежа по МТ&М.
Освен учебните помагала за 20 интерактивни курса по двете специалности и изградената платформа за дистанционно обучение по проекта до края на годината ще бъдат оборудвани и 3 компютърни зали в София, Велико Търново и Приморско за провеждане на онлайн тестове и видео конферентни лекции в реално време. Общата цел на осигурената европейска помощ е да се привлекат все повече студенти в Колежа по МТ&М, като се повиши тяхната квалификация и подпомогне успешната им реализация на пазара на труда.