През изминалия уикенд (13-16 септември 2018) се проведе Рали Турция, което бе десети кръг от световния рали шампионат (WRC). Също така, част от състезанието (всички специални етапи от старта в четвъртък вечер до събота по обяд) важеше и за четвъртия от общо шестте старта, валидни за Купа Фиеста – главният приоритет за екипажа на АСК „Пловдив“ Георги Гераджиев/Георги Гаджев, който участва със своя Форд Фиеста R2 от клас RC4 (автомобили с един задвижван двигателен мост до 1600 куб.см.).
Рали Турция бе първият макадамов кръг от Купа Фиеста и предвещаваше да бъде изключително тежко състезание както за участниците, така и за техните автомобили заради неравните и каменисти макадамови пътища и високите температури в района на град Мармарис, който бе домакин на турския кръг от WRC.
Ето как протече Рали Турция за екипажа на АСК „Пловдив“ от погледа на пилота Георги Гераджиев: „В това състезание всичко друго бе от значение, но не и скоростта, защото трасетата бяха неописуемо груби – с огромни камъни, скали и дълбоки коловози. С две думи – всичко бе въпрос на оцеляване!
Още от първия специален етап в петък сутринта СЕ2 Четибели (общо втори за ралито) застигнахме два автомобила в етапа, които за наше щастие успяхме да изпреварим без особена загуба на време. Малко след финала на етапа обаче разбрахме, че задният мост на колата ни се е огънал в следствие на тежките пътища, заради което задното дясно колело бе с много увеличен страничен наклон. Поради тази причина в оставащите етапи до сервиза карахме така, че да губим възможно най-малко време спрямо конкурентите ни в Купа Фиеста.
По време на второто преминаване по СЕ Четибели (СЕ5), който със своите 38 км, бе най-дългият етап в цялото рали, застигнахме автомобила, стартирал пред нас, още на 18-тия километър. За съжаление, този път нямаше начин да го изпреварим и трябваше да караме в облаците прах, вдигани от него, чак до края на етапа, поради което загубихме около 5-6 минути. Този голям проблем се получи заради лошата подредба на стартовия списък за турския шампионат.
В петък вечер механиците смениха задния мост, но откриха проблем и в предния десен носач, който също бе сменен. В бързината си обаче бяха допуснали грешка при сглобяването на носача и на последните три етапа в събота имахме голям луфт в него, което доведе до силно недозавиване на предницата и затова трябваше да бъдем максимално предпазливи, за да можем да стигнем до финала.
 След „безкрайните“ три последни съботни етапа в крайна сметка се поздравихме със спечелването на първото място в Купа Фиеста! След трите поредни втори места от първите три ралита това е първата ни победа в купата и сме изключително щастливи от факта, че тя дойде на най-значимото състезание за сезона! Освен това след Рали Турция за първи път поведохме и в годишното временно класиране, като до края на шампионата остават още два кръга.
Искам специално да благодаря на моя навигатор Георги Гаджев, който запази концентрация и самообладание до края на това тежко състезание, както и на всички останали приятели и познати за подкрепата преди и по време на ралито!“
Както стана ясно по-горе, водач във временното класиране на Купа Фиеста след четвъртият кръг Рали Турция вече е Георги Гераджиев с 55.8 т., следван от Юмит Джан Йоздемир с 49.5 т. и Исмет Токташ с 24.8 т., които не записаха точки в Мармарис.
Петият кръг на Купа Фиеста, в който екипажът на АСК „Пловдив“ Георги Гераджиев/Георги Гаджев ще вземе участие, е Рали Истанбул, което ще се проведе между 19 и 21 октомври тази година.