Ключовите теми за В2В индустрията в технологичния свят са във фокуса на новото издание на Digital4Plovdiv.
60 водещи мениджъри и експерти ще представят добри практиките, реални казуси и тенденции в дигиталния бизнес - опит, който ще улесни професионалистите и прохождащите в бранша при търсенето на работещи решения.
Конференцията ще се състои на 12 октомври в Международния панаир в Пловдив.
Половинчасовите лекции с концентрирано съдържание са обединени в четири паралелни модула.
Сред лекторите са лидери и представители на утвърдени брандове като Pixar, SAP, Near Soft, Media Post, PaySera, Evolink, Telelink, Neterra, UniCredit, Coca-Cola, Auxionize, Sis Technology, Schneider Electric, Publicist One.
В първия панел „Бранд, Идентичност, Реклама“ ще говорим за ролята на социалните медии в изграждането на фирмената идентичност, за бранд журналистиката, за работещите стратегии за изграждането на марка в В2В индустрията. Лекциите продължават със съвети за постигането на публичност при организирането на бизнес и медийни събития, техники за влияние при интернет комуникацията, начините да привличане на качествени служители. Краят на модула е посветен на бранд комуникацията в дигиталната среда, изграждането и използването на марката, партньорството в сродни области на бизнеса, управлението на онлайн репутацията.
Лекции за управлението на бизнес процесите в B2B индустрията и за бизнес разузнаването ще открият втория панел „Структура, Процеси, Персонал“. Следват съвети за електронната търговия и за използването на мобилните приложения в бранша. И още: как да повишим ефективността на бизнес процесите, как да управляваме фирмените плащания, какви са новите правила за защита на личните данни (GDPR), чувстваме ли се киберсигурни. Краят на модула дава отговори на въпросите какво е SOC, каква е ролята на вашия DPO, какво е PCI DSS.
Панелът „Маркетинг, Продажби, Взаимоотношения“ започва с лекции за управлението на маркетинговите кампании и за ефективността на омниканалната стратегия в създаването на доверие с клиента в B2B. Следващият фокус е върху ръста на хакерството, SX-ефекта и резултатно ориентираните маркетингови стратегии. Аудиторията ще чуе добри практики при навлизането на чужди пазари, какво представлява интегрираната маркетингова комуникация, как се създава уникално клиентско преживяване. За финал на панела са подготвени ефективни практики при използването на социалните мрежи и на телемаркетинга, създаването на лоялни клиенти и ползата от чатботовете.
Четвъртият панел „Индустрия 4.0“ е дискусия по теми като дигиталната трансформация и бъдещето на бизнеса, облачните технологии през 2019 г., Интернет от нещата (IoT) в решението на реални бизнес проблеми, очакванията за блокчейна през следващата година.
Чрез поредицата от подобни форуми Digital4Plovdiv се наложи като платформа за идеи и иновации в маркетинга за бизнеса.
Business to Business (В2В) е за всички, които правят бизнес продукти или решения към други бизнеси, а не продават на директни клиенти. Конференцията е мястото, където бизнесът среща друг бизнес, изгражда контакти и възможности, отбелязва управителят на дигиталната агенция SEOMAX Любомир Атанасов, който стои зад организацията на форума.
Конференцията се осъществява със съдействието на SEOMAX и Българска стопанска камара. Нейни официални гости ще бъдат кметът на Пловдив инж. Иван Тотев, Сашо Дончев, член на Управителния съвет на Българската стопанска камара, д.и.н. Добрина Проданова, председател на Търговско-промишлената камара в Пловдив и инж. Пламен Панчев, председател на Клъстер Тракия икономическа зона.