„Максима България“, собственик на веригата T Mаркет, подаде до Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) нотификация за сключване на дългосрочни договори за наем на магазини от местната търговска верига „Триумф“, намираща се в град Пловдив. Тази стъпка е част от дългосрочната стратегия за развитие на T Mаркет в България, която през последните години се откроява с активна експанзия и разработване на нови формати.
"Вече 14 години инвестираме в супермаркети в близост до дома или работното място на хората, предлагащи практично пазаруване при най-добри възможни условия. Тази стратегическа стъпка правим в посока подсилване на присъствието ни в Пловдив, където към момента имаме три магазина. След решение от страна на КЗК ще започнем поетапно процеса на интеграция на обектите от веригата“, коментира генералният директор на „Максима България“ Петър Павлов.
“Триумф” е българска верига хранителни магазини на територията на Пловдив. Тя развива дейност от 2000-та година, когато открива първия си магазин. До момента търговската верига разполага с 11 обекта, разположени във всички квартали на града.
„Максима България“ оперира 73 магазина T Mаркет в 38 града в цялата страна. През 2018-та компанията откри 9 нови обекта, а финансовите й резултати отбелязаха ръст от 19,4% в сравнение с предходната 2017-та. Търговският оборот на веригата за 2018-та е 259,7 милиона лева (без ДДС), а оперативната печалба преди данъци, такси и амортизация възлезе на 1,56 милиона лева.