Пловдив продължава да развива активно сектора на бизнес услуги и за нас това е приоритет. Радвам се, че компании от мащаба на А1 традиционно инвестират своето доверие в гражданите на Пловдив. Градът ни се разви като втори силен център за IT и аутсорсинг услуги в страната заради потенциала, който има и талантливите млади хора, които избират да живеят тук. Това заяви заместник-кметът Стефан Стоянов при откриването на новия по-голям и модерен център за обслужване на клиенти на водещия доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България – А1.
Официалното прерязване на лентата бе снощи в присъствието на служителите на офиса, старши директор „Клиентски опит и удовлетвореност“ Елица Шопова и директор „Обслужване на клиенти“ Невена Миленкова. В момента в центъра работят 50 служители, обслужващи телефонната линия *88 / 088 123, специализирани в разрешаване на индивидуални технически затруднения с всички услуги на компанията. Амбицията на компанията е да разшири дейността на Центъра за обслужване на клиенти в Пловдив и до края на годината работещите в него да станат 100 и броят им да продължава да расте в следващите години.
„През последните години в Пловдив усилено се развива секторът на услугите и много компании разширяват своята дейност, като отварят офиси тук. Вече има над 6000 заети в IT и аутсорсинг индустрията като цяло“, конкретизира Стефан Стоянов. „Това се дължи на бързото развиване на бизнес услуги – почти 26% от местната икономика е на сектора на бизнес услугите и разбира се на индустриалните зони, чийто дял е 42%“, допълни той.
„Поставяме си нови цели за осигуряване на още по-високо качество на предоставяне на услугите на своите клиенти“, сподели Невена Миленкова. Тя изказа своята признателност към своите колеги, но отправи и благодарности към Община Пловдив в лицето на Стефан Стоянов за това, че администрацията създава подходящ бизнес климат, което „подтиква компаниите да инвестират все повече в града и да разширяват своите операции“.
„Обслужването на клиентите е изключителен приоритет. За нас е важно да се грижим за нашите клиенти и тяхното добро обслужване. Разширяването и създаването на този по-голям офис в Пловдив е важно, защото екипът, който имаме тук, ни показа как да се постигат изключителни резултати, научи ни какво е лоялност и как да приемаш каузата за клиента, като своя собствена лична кауза“, сподели на свой ред и Елица Шопова. Тя набеляза и една от основните цели на фирмата, а именно – А1 да се превърне в един от предпочитаните работодатели в региона.
Освен специалистите по обслужване на клиенти в обновения и разширен Център, А1 е работодател на още близо 220 служители в Пловдив и региона. Те се развиват в различни направления – от експерти по мрежа и услуги, до специалисти по корпоративни продажби, финанси и продажби на частни клиенти.