Ръководството на община Асеновград държи на откритото управление и директната комуникация с гражданите. Това, което ви представяме днес, бе една от идеите, заложени в предизборната програма на кмета доктор Христо Грудев на последните местни избори и тя вече е факт. Само 4 месеца след встъпването си в длъжност, той и екипът му успяха да осигурят на асеновградчани бърз достъп до информация. Новият онлайн портал за сигнали започва да функционира от днес (09.03.20 г.). Платформата вече е достъпна за ползване. Разположена е в горната част на официалния интернет сайт на община Асеновград - точно до логото и телефонния номер: https://www.asenovgrad.bg/.

Кликвайки еднократно с мишката върху бутона "Портал за сигнали", потребителят автоматично влиза в нова секция, разделена в 3 графи: "Сигнали"; "Предложения"; "Въпроси". Попълването е изключително лесно и няма нужда от предварителна регистрация. Единственото по-важно условие е потребителят да впише електронна поща, на която ще получи линк за потвърждение. Кликвайки върху него само веднъж, подаващият сигнала ще е сигурен, че той е пристигнал в община Асеновград. Порталът за сигнали изисква вписване на имената, телефонен номер и e-mail, като потребителят има право да избере дали тези данни, заедно с отговора да бъдат публикувани на сайта на община Асеновград, или той само да получи отговор. Освен това, всяко едно действие, от страна на общинския служител, ангажиран с дадените сигнал, предложение или въпрос, се отразява, като гражданинът получава своевременна информация на e-mail-а си. Целта да се ползва електронна поща е именно да бъде избегнато изпращането на анонимни сигнали - така, както се прави във всички институции.

В рамките на самата платформа гражданите могат да открият и прочетат всички постъпили сигнали. По този начин могат да намерят разрешение на своя проблем, отговор на въпрос или отправено предложение и да се окаже, че подаването на нов сигнал по същата тема не е необходимо.