Компанията вече предприема мерки за регулярно почистване на помещенията на EVNOфиси с дезинфектанти и почистващи препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора.

В изпълнение на препоръките наНационалния координационен щаб за борба с вирус COVID-19, EVN България съветва своите клиенти да ограничат посещенията си в офисите на компанията, ако не са наложителни. Кoмпанията предлага редица онлайн и дистанционни начини за обслужване, които в голяма степен могат да елиминират необходимостта от лично посещение на EVN Офис и касови салони. Компанията вече предприема мерки за регулярно почистване на помещенията на EVNOфиси с дезинфектанти и почистващи препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора.

На първо място компанията призовава да се ползват безкасовите начини за плащане на консумирана електро- и топлоенергия
•    Плащане през интернет страницата www.evn.bg през платформата ЕVN Онлайн плюс. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
•    Директен дебит
•    Е-банкиране
•    Epay.bg
•    Transcard.bg
•    Банкомат
•    Всички кеш терминали в страната.

Компанията предлага и безплатни известияпо SMS/Имейл с информация за:
•    ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец.
•    предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.
SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на:
https://www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx

Контакти и информация по телефон и имейл:
•    денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл info@elyug.bg - при липса на захранване и мрежови въпроси
•    тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg – за обща информация и услуги
•    денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка
•    денонощен тел. 0700 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация).