Приключените казуси в новия онлайн Портал за сигнали на община Асеновград вече наброяват 150. Точно на 5-тия месец от стартирането му (от 09.03.20 г.) постъпилите граждански сигнали са общо 193. За по-малко от половин година онлайн платформата успя да подобри комуникацията между администрацията и гражданите. Чрез него всеки може да подаде оплакване, да изпрати въпрос или да отправи предложение. 43 от тях са в процес, тъй като за някои се изисква технологично време за проверка на място и съответно - констатация на проблем, изготвяне на отговор и съответно - намиране на решение.
Сигналите, които се подават, както и отговорите от съответния административен отдел се публикуват в онлайн Портала и всеки може да прочете и дори да открие отговор на свой проблем. За удобство при търсенето е предложена и търсачка, чрез която потребителят може да зададе ключова дума и по най-бързия начин да намери сигнала, който търси. Всяка от подадените заявки в платформата е официална и получава входящ номер с дата на подаването. Община Асеновград припомня, че единственото изискване е сигнализиращият да впише e-mail, с който да потвърди заявката си и съответно по електронен път да му бъде изпратен отговор.
За общинската администрация са важни гражданската позиция, доверието и достъпната комуникация. Къде да откриете Порталът за сигнали, как да го ползвате и как функционира той, може да откриете ТУК.