Техническите екипи на Булсатком работят усилено по възстановяването на услугата на оператора в няколко района на Пловдив, като проблемът е възникнал през последните дни в следствие на умишлени действия на нелоялна конкуренция на територията на Общината. Прекъснатите оптични кабели се заменят с нови и се търси оптимално дългосрочно решение, с което да се осигури високото качество на предлаганите услуги. 

Операторът не може да се ангажира с конкретен срок за отстраняване на проблема, тъй като новите кабелите често биват повторно прерязвани, но обяви, че всички засегнати клиенти ще получат компенсация от една месечна такса. В официалния сайт на компанията Булсатком благодари за проявеното търпение и се извини за причиненото неудобство. 
Булсатком уведоми съответните компетентни органи за създалата се ситуация и ще окаже пълно съдействие в борбата с нередностите и нелоялната конкуренция.