Във връзка със Заповед № 20ОА-2518/27.11.2020 г. на Кмета на град Пловдив, считано от 7 декември /понеделник/ до 21 декември, се въвеждат следните промени в обслужването на посетителите в сградите на библиотека "Иван Вазов" Това съобщиха от нейния прекцентър.
1. Достъпът на външни лица в заемните зали за дома се преустановява. Обслужването ще се осъществява след подадена заявка за заемане на библиотечни документи през платформата „Моята библиотека“ (https://ilib.libplovdiv.com), на електронната поща и телефона на сектор „Заемни зали за дома“ и Детски отдел (zaemna@libplovdiv.com ; nbivdet@libplovdiv.com; 032 654918 за централната сграда и 032 622043 за Детски отдел). Гражданите ще получават заявените по електронна поща и телефон библиотечни документи в сектор „Регистрация на потребители“ в каталожната зала (за централната сграда) и в Детски отдел.
2. Ползването на читалните зали е възможно след подаване на заявка по електронната поща на сектор „Читални зали“, „Изкуства“ и отдел „Специални сбирки“. (chitalnia@libplovdiv.com ; art@libplovdiv.com ; specsb@libplovdiv.com). Седящите места в читалните зали са достъпни в обем от 30 %. Престоят там се лимитира до 120 минути.
3. Справочно-библиографското и информационно обслужване на място се преустановява. Същото остава достъпно с Виртуалната справочна служба и Виртуалната краеведска служба, през уебсайта на библиотеката (https://libplovdiv.com).
4. Преустановява се извършването на копирни услуги (принтиране, сканиране, ксерокопиране).
5. Общественият информационен център, Немската читалня и American corner няма да работят с потребители.
6. В дните събота и неделя библиотеката ще работи с работно време от 08.00 до 15.45 часа.
7. Напомняме, че за всички посетители в сградите на библиотеката е задължително носенето на лични предпазни средства и спазването на физическа дистанция от 2 метра.

Благодарим за търпението и разбирането.