По-ниски оперативни разходи, по-сигурни партньори, повече клиенти и по-лоялен персонал. Това са само част от ползите за фирмите, членуващи в Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) от Партньорската програма на организацията.
В мрежата вече са се включили над 250 компании в цялата страна, които предлагат отстъпки на притежателите на партньорски карти. Пластиките с логото на БХРА дават на своите притежатели възможност да отсядат в хотели, да се хранят и да пазаруват от различни търговски обекти, както и да получават услуги от доставчици с намаление до 50 на сто. Освен обекти от туристическия бизнес в програмата вече са се включили бензиностанции, магазини, търговски обекти, предлагащи техника, медии, обекти от сферата на обслужването, фирми, осигуряващи авторски права и големи доставчици на ток.
От предлаганите отстъпки могат да се възползват както цели бизнеси, така и служителите в туристическия сектор. Картите за отстъпка са допълнителен стимул за дългогодишните лоялни служители в туризма, тъй като им позволяват да спестят редица разходи за домакинството, благодарение на включените намаления. Като освен това карат работещите в сектора да се чувстват и част от голямото семейство на туризма, и да се гордеят с работата и принадлежността си към тази общност. Възнаграждението на подобна лоялност е особено важно в трудните времена на икономическа криза, обясниха от БХРА.
Крайните клиенти ще намерят цялата нужна им информация при резервация на хотел, ресторант или друг туристически обект на страницата на БХРА (news.bhra-bg.org), както и сигурността, че предложените места работят качествено и при спазване на всички санитрани и други изисквания.
Пред последните 3 години се работи активно за развитие на партньорската програма. Първите стъпки бяха направени от Сдружение на хотелиери и ресторантьори – Велинград и Западни Родопи – регионална организация на БХРА, като програмата от национална вече се превръща в международна, тъй като предстои включването на обекти от държави от Балканите, ЕС и извън общността, за което вече има и предварителни договорености с партньорски асоциации.