Академик (Пловдив) грабна страхотна и изключително ценна победа срещу гостуващия Берое в мач от поредния кръг на НБЛ. Пловдивският баскетболен тим демонстрира много високо ниво, с изключение на втората четвърт, и напълно заслужено се поздрави с крайния успех след 97:89 /30:14, 21:35, 29:22, 17:18/. Това бе 6-а победа на Академик в Лигата, в която има и 6 загуби. Същият актив има и Берое, но за пловдивчани това бе втора победа срещу този съперник, с която го измести от 4-тото място в класирането. Тимът на старши треньора Йордан Янков игра много сърцато и организирано в защита, спечели напълно борбата под коша /43:31/ и направи висок процент в далечната стрелба - 48, успявайки в 15 от 31 опита. Пловдивчани имаха превъзходство и в асистенциите - 29:16.
Академик стартира много енергично и напористо и още от самото начало започна да трупа аванс, който стигна 16 точки след първата четвърт. Във втората обаче настъпи обрат и гостите заиграха по-точно и организирано, стопявайки пасива си само на 2 точки на почивката. За цьялото първо полувреме двата отбора вкараха общо 100 точки и си поделиха по 8 тройки. След антракта играта продължи да бъде зрелищна и резултатна. Домакините се опитваха отново да се откъснат, но гостите се задържаха в мача. Все пак 2.50 минути преди края на третата четвърт с две успешни защити и нападения и тройка на Бачев пловдивчани дръпнаха с 8 точки, след което прибавиха още една в разликата преди последните решителни 10 минути.
Повече от 2 минути в четвъртата част двата отбора не можаха да си отбележат кош, след което пореднатадоза силна игра на Обрад Томич и тройка на Мартин Сотиров вдигнаха разлика от 13 точки 5 минути преди края. В следващите минути Берое съкрати пасива си почти наполовина до 7 точки, но това бе всичко, което успя да направи.
Трима вкараха по 18 точки за победата на Академик - Йере Вуцица, Обрад Томич и Николай Николов. Васил Бачев добави 16 точки, от които 4 тройки. За Берое сен отличиха Брейди Роуз с 25 точки, от които 6 тройкки от 7 опита, Джими Гавин с 18 и Павел Маринов с 14 точки.