52 студенти от общо 128 регистрирали се възпитаници на Колежа по мениджмънт, търговия и маркетинг за участие в проекта „Студентски практики” вече са провели или приключват стажовете си в българските фирми. Това стана ясно на провелия се във висшето училище традиционен форум по маркетинг, който тази година е посветен на темата: „Студентите и бизнесът – успешни маркетингови практики”.
Идеята бе да съберем на едно място студенти практиканти, ментори и академични наставници, за да проверим кои базови умения и компетентности се прилагат в реалната пазарна среда и ценят от работодателите, обясниха организаторите на проявата от Колежа по МТ&М. Според тях ориентацията е към повишаване на приложната стойност на знанията и разширяване на връзката „бизнес – висше училище”.
Прави впечатление, че повечето от преминалите практическото си обучение по проекта студенти на Колежа по МТ&М са работили по специалността си. Позициите, които са заемали в приемащите ги фирми, са свързани конкретно с маркетингови проучвания, търговия и продажби, както и с корпоративни комуникации или управление на европейски проекти.
Проектът “Студентски практики” се изпълнява от Министерство на образованието и науката в партньорство с всичките 51 акредитирани висши училища в България. За участие в него могат да кандидатстват всички редовни и задочни студенти, вписани в регистрите на МОН, като практическото обучение обхваща общо над 60 000 млади хора.
