Шишеядът, поставен в Градския парк на Асеновград, набира популярност. Това е един от иновативните методи, от страна на отдел „Екология и околна среда“, за подобряване и опазване чистотата на градската среда. Само в първия месец от монтирането на съоръжението бяха отчетени около 26 кг. бутилки - PVC. Към момента, обаче, шишеядът не се ползва рационално и обемът му не е пълноценно запълнен, тъй като масово шишетата не са компресирани (смачкани). Така вместимостта може да достигне до 1000 бр. бутилки. Освен това, капачките към тях също се пускат вътре, а те не трябва да са там. Ето защо община Асеновград предприема нова разяснителна кампания.

Шишеядът е монтиран в Градския парк с идеята да бъде достъпен и разположен на място, което се посещава от много и от различни възрастови групи хора. В тази жълта арт инсталация могат да се поставят само PVC шишета, които задължително трябва да са компресирани (смачкани), за да се побере по-голямо количество, което после по-лесно да бъде рециклирано. Капачката трябва да е отстранена от бутилката, тъй като тя е от друг материал. Идеята е да се намали замърсяването и броят на PVC бутилките, които се изхвърлят нерегламентирано по улици, паркови пространства и дори в планината. Община Асеновград благодари на всички асеновградчани и гости на града, които подкрепят инициативата. Вярваме, че заедно, с общи усилия, ще допринесем за по-чиста и приветлива градска среда.

С поставения Шишеяд, община Асеновград се присъедини към кампанията на сдружение „BG Бъди активен“ - “Искам да съм полезен… Рециклирай ме!“, която се осъществява с финансовата подкрепа на Фондация „Кока Кола". Идеята е част от програмата на сдружението „Място България“. Кампанията се провежда за пета поредна година и обединява малки и големи зад каузата за разделно събиране на опаковките. Партньор на кампанията е Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България. Медиен партньор на кампанията е "Дарик Радио".