Община Пловдив се върна във фонда за развитието на летището, който бе напуснала през миналата година. Предложението на заместник-кмета на града Стефан Стоянов бе одобрено от всичките 43 съветници, участващи в сесията на Обс.
Кметът  на  града Иван Тотев каза, че новото ръководство на летище "Пловдив" начело  с  директора Иван Карнабитов полага усилия за развитие на  нови дестинации. Според градоначалника обаче  летището не може да бъде спасено само от Фонда, тъй като генерира загуби. Според него Министерството на транспорта  е взело правилно решение да  го отдаде на концесия заедно с каргобазата .
Бъдещото на летище Пловдив са дестинации до Турция и Гърция”, заяви още Иван Тотев. Иван Карнабитов добави, че да се търсят варианти  летище „Пловдив” да стане като  „Франкфурт”.  Според него с два полета всеки ден летището ще може да се самоиздържа. Той добави, че се работи да се осъществявав по три полета седмично до Франкфурт и Лондон.
Въпреки намалените такси все още сме път пъти по-скъпи от подобни летища в  Румъния Полша и  само с 5 %  сме по-евтини от германските летища.  Надявам се община  Бурса от Турция  да създаде собствена авиолиния  и да има полети Бурса-Пловдив, каза Иван Карнабитов.
Пловдивският панаир може да влезе като инвеститор в управлението на летище Пловдив. Това каза в интервю за Радио Пловдив председателят на Фонда за развитие на летището и кмет на община Родопи Пламен Спасов. Той уточни още, че уставът на сдружението е сменен и по този на начин частни юридически лица могат да влизат вътре срещу годишна вноска от 10 000 лв. По думите му, привличането на Пловдивския панаир, КЦМ и хотелиерския бизнес като инвеститори е от изключителна важност за развитието на летище Пловдив.

Към Фонда се очаква да се присъединят и още две общини-Марица и Съединение. Преговорите с тях с в напреднала фаза, разкри още Спасов. Той призна, че летището има натрупани сериозни задължения над 200 000 лв. към авиокомпания "Райънеър", с която аеропорта работи.