Община Пловдив, заедно с 23 представители на туристическия сектор от България взе участие чрез българския национален щанд на Министерство на туризма на международното туристическо изложение World Travel Market (WTM) в Лондон, Великобритания от 6 до 8 ноември.
Министерство на туризма организира представянето на България с национален щанд от 304 кв. Щандът е рекорден за българското участие в британската столица, а събитието е едно от най-големите за сектора в света. На WTM Лондон участват над 5000 представители на бизнеса, а изложението е посещавано от над 51 000 професионалисти от цял свят.
Промотирането на Пловдив и България като целогодишна дестинация е приоритет в рекламните кампании на британския пазар. Страната ни се отличава с разнообразни културни и природни забележителности, които предизвикаха интереса на туристите от Великобритания и заради факта, че могат да бъдат посещавани целогодишно, а не само през летния и зимен сезон.
На българския национален щанд се представиха и рекорден брой представители на туристическия бизнес – 23 туроператори, туристически агенти, хотели и общини.
В най-голямото световно изложение за професионалисти в туристическата индустрия участва и министърът на туризма Зарица Динкова, която проведе и множество срещи.
Културно-историческото наследство на Пловдив и страната ни, сред което са Боянска църква, Хераклея Синтика, Царевград на Асеневци, Самоводската чаршия на Търново, Виното на България, Магията на пещера Магурата, Античната Вила Армира и др., бе презентирано чрез VR оборудване и богато VR съдържание на български и английски език.
Община Пловдив, чрез отдел „Туризъм“,  представи голямото разнообразие на културно-исторически забележителности, богатия културен и събитиен календар на града и възможностите за различните видове туризъм, с които Пловдив и регионът разполага.  
Гостите на българския щанд имаха възможност да се запознаят с възможностите за винено-кулинарен туризъм в Североизточна България, Тракийската низина и Розовата долина, Южен Сакар, Долината на Струма, Западна и Централна Дунавска равнина. Всеки от районите беше промотиран с типично за тероара вино, както и чрез картите им, онагледяващи винените маршрути и свързаните туристически атракции.
WTM е най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия и второто по големина в света туристическо изложение след ITB - Берлин. През 2023 г. WTM Лондон се провежда за 43-и път. За четири десетилетия изложението променя визията и локацията си, като от 2002 г. световният бизнес се събира в ExCeL център.