Въпрос относно реализацията на Транспортния проект на община Пловдив внася на сесията в четвъртък  общинският съветник от БСП Ангел Иванов.
„Транспортният проект стана пример за това  как не трябва да се прави и изпълнява обществената поръчка, за това как неефективно се влагат европейски средства. Нито една от стратегическите цели на Транспортния проект не е изпълнена до сега.“, категоричен е съветникът.  Не работи електронната  система, „умните светофари“ допълнително натоварват трафика в пиковите часове,  като се влоши и без това големия проблем с замърсеността на въздуха в Пловдив. Продължаващото отлагане на пускането на електронната система, въпреки информацията, че договора за изграждане, внедряване и поддръжка на система за управление на градския транспорт е изпълнен в срок и в пълен обем и всички суми са разплатени повдига няколко важни въпроса.
Иван Тотев трябва да даде отговор   как точно е избрана за изпълнител фирма "Индра системас", при условие, че е класирана четвърта по основният критерий – икономически най-изгодната оферта - 19 570 062 лв. с ДДС, как фирма "Телелинк ЕАД”, която е партньор на испанската „Индра системас“ изведнъж се оказва в консорциума, спечелил втората част от проекта на стойност 7 440 000 лв. с ДДС.  И разбира се, основният въпрос: „Кога Пловдив ще има работещ наистина европейски Транспортен проект. Защо е платена цялата сума на фирмата изпълнител "Индра системас" по проваления Транспортен проект? Има ли виновно отговорни лица от Пловдив за това деяние, както и за цялостния провал на Пловдивския транспортен проект? Липсата на отговори по тези въпроси оставя съмнения за осъществяването на корупционни схеми по Транспортния проект, категоричен е социалистът.