Младите футболисти на Локомотив (Пд) имаха повод за радост. Детско-юношеската школа на клуба получи подарък 340 футболни топки Аdidas Capitano Replica, предоставени безвъзмездно от технологичния гигант “Sony Mobile”. Компанията е представлявана в България от софийската PR и рекламна агенция „Брокс Вижън”.

Дарението пристига като част от кампания на “Sony Mobile” за подпомагане на детски школи и футболни училища в София и страната.

Подаръкът бе приет от директора на ДЮШ на Локо (Пд) Георги Фиданов. С пожеланията за бъдещо сътрудничество „Брокс Вижън” получи и черно-бяла фланелка в рамка с логото на фирмата.

От агенцията обещаха да предадат заслужената благодарност и признателност към „Sony Mobile”, с чийто топки ще се подготвя школата на Лаута.

Освен 340 броя топки в стандартен размер (№5), в Пловдив пристигнаха и 50 броя малки бутикови топки (№0) за радост на бъдещите футболни звезди.

По груби сметки стойността на дарението надхвърля 10 хиляди лева.